BIESZCZADY
Podczas zeszłorocznego listopadowego wypadu w Bieszczady nie udało się zrobić żadnych fotek, ponieważ pogoda na to nie pozwoliła. Podczas spaceru na Tarnicę atakował na przemian deszcz i grad a na Caryńskiej było biało od mgły, bez skrawka widoku. W tym roku wybrałem się na te same szlaki. Pogoda tym razem była zdecydowanie łaskawsza i kilka fotek udało się zrobić :-)

TATRY
Dwudniowy wypad w Tatry w celu wdrapania się na Rysy. Pierwszego pochmurnego dnia w ramach rozgrzewki zrobiłem pętlę dookoła Doliny Pięciu Stawów. Drugiego podczas wchodzenia na Rysy byłem świadkiem akcji TOPR. Na szczęście bez poważniejszych urazów, osoba potrzebująca pomocy zasłabła i nie była w stanie samodzielnie zejść na dół.

KARKONOSZE
Weekendowy wypad w dawno nieodwiedzane Karkonosze. Wykonana trasa od Szklarskiej Poręby przez Śnieżne Kotły i Przełącz Karkonowską na Śnieżkę.

ATLAS WYSOKI
Tygodniowa wycieczka w Atlas Wysoki. Udało mi się wejść na najwyższy szczyt Dżabal Toubkal (4167 m.n.p.m.) choć byli i tacy co dali radę jeszcze wyżej ;-) oraz dwa inne czterotysięczniki Ras Ouanoukrim (4083) i Timesguida (4089). Druga część fotek to wycieczka w rejon Cascades d'Ouzoud gdzie można było zobaczyć inne oblicze Atlasu oraz wspaniały wodospad.

BIESZCZADY
W końcu udało mi się w tym roku wybrać na chwilę w góry. Na fotkach wycieczki na Połoninę Wetlińską, Rawki oraz zalesiona część wejścia na Bukowe Berdo. Niestety połonina przywitała nas ostrym deszczem i zabawa aparatem się skończyła.

BESKID ŻYWIECKI
Sylwestrowa wycieczka na Halę Krupową podobnie jak jesienne wypady w Bieszczady to już kilkuletnia tradycja. Celem wycieczki jest schronisko w którym spożywamy piwko i w ten sposób rozpoczynamy świętowanie końca roku. Następnie powrót do Sidziny gdzie mieści się nasza baza i kontynuacja zabawy sylwestrowej. W tym roku trafiliśmy na super pogodę i dzięki temu mieliśmy wspaniałe widoki na panoramę Tatr.

HIMALAJE
To był cudowny wypad. Trzy tygodnie trekkingu w okolicach Mont Everestu. Pierwsze cztery zdjęcia to widok na Himalaje z lotu na trasie Delhi - Kathmandu. Kolejne z pokonanej przez nas trasy. Wystartowaliśmy z Lukli skąd wykonaliśmy pętlę przez Namche Bazar, Gorak Shep, przełęcz Cho La, Gokyo, ponownie Namche Bazar i powrót do Lukli.

TATRY
Weekendowy wypad w Tatry Zachodnie. Wystartowaliśmy z doliny Chochołowskiej a kończyliśmy na hali Kondratowej.

BIESZCZADY
Od kilku lat ze znajomymi pielęgnujemy tradycję jesiennych spotkań w Bieszczadach. Może nie są to typowo turystyczne wypady ale zawsze na coś uda się wdrapać :-). Pierwsza galeria to wypad z 2007 roku. Na fotkach wycieczki na Rawki oraz Połoninę Caryńską.

GÓRY
Oprócz koncertów aparat zabieram na spacery po górach. Nie jestem w nich wprawdzie za często ale trochę fotek się uzbierało więc postanowiłem je również wrzucić na stronę. Miłego oglądania.